اگز خواب آب دیده اید و می خواهید تعبیر دیدن آب در خواب را بدانید این مطلب را بخوانید
تعبیر دبدن آب در خواب را خوب دانسته اند و آن را نشانه روشنایی و صفا معرفی کرده اند. اما در چه شرایطی آب را دیده اید و کیفیت آب چگونه باشد همه بر تعبیر خواب آب موثر است. آبهای روان کم عمق که بتوان کف آب را دید و شفاف و صاف باشد، بهترین تعبیر را دارد. آب روان بهتر از آب راکد است. آب روان
را جریان زندگی ببینده خواب تعبیر می کنند. اگر در این آب روان ماهی هم
باشد مسلماً تعبیر بهتری دارد، علی الخصوص ماهی سرخ و سفید. آبهای روان را
شادی و عمر بلند هم تعبیر می کنند. آبهای راکد
نشان دهنده غم و غصه و اندوه و حتی بیماری است و آبی که لجن شده باشد
ابتلاست. ابتلا به اموری که باعث زحمت و دردسر برای ببینده خواب می شود و
گرفتاری هایی برای او به وجود می آید. اگر آب دریا باشد، موجهای دریا سختی
هایی باشد که بر سر راه شما قرار می گیرد و اگر موجی شما را از جای بلند
کند و به ساحال پرتاب کند پس از تحمل رنج و سختی به آسایش و آرامش میرسید.
اگر آب خروشان و
زیادی را در خواب ببینید، که نظاره گر آن آب باشید نه در درون آن نشانگر
قدرتی است که با آن روبه رو می شوید. اگر در درون این آب خروشان بودید با
شخصی قوی درگیر می شود که احتمالا آسیبی به شما نمی رساند اما تمام
انرژیتان را از شما می گیرد. خوردن آب رودخانه اگر آب کثیف باشد مالی آلوده به بهره است که از راهی ناصحیح نصیب شما شده است و آب روشن مالی است که از راه صحیح به دست می آید.
عکس جدید نیوشا ضیغمی در پشت صحنه نمایش تئاتر رم
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس جدید و دیدنی نیوشا ضیغمی و پدرش
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس دیده نشده و جدید نیوشا ضیغمی و همسرش
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس جدید نیوشا ضیغمی و دکترش در کلینیک زیبایی خودش
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس دیده نشده نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس جدید و دیده نشده نیوشا ضیغمی و همسرش در اسپانیا
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس دیده نشده نیوشا ضیغمی و همسرش در لندن
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس نیوشا ضیغمی و همسرش در حرم امام رضا
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس دیده نشده از گریم عجیب نیوشا ضیغمی
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
عکس تولد نیوشا ضیغمی در کنار همسرش
niusha zeighami instagram,niusha zeighami biography,niusha zeighami height,
niusha zeighami 94,kd,ah qdyld,kd,ah qdyld , ilsva
نیوشا ضیغمی با انتشار عکس بالا نوشت:
از همه دوستای مهربونم که تولدم رو تبریک گفتن؛
و از همه عزیزانی که با ویدئوها و عکسهای زیبایی که دایرکت کردن
کلی خوشحالم کردن ممنونم
“بهبود رتبه در گوگل” مهمترین دغدغه همه وبمستران است
بهبود رتبه گوگل با راههای زیادی میسر می شود
سئو علمی است که به بهبود رتبه سایت در گوگل می پردازد
با خواندن این مطلب اطلاعاتی در زمینه بهبود رتبه گوگل در اختیار شما عزیزان می گذاریم
بهبود رتبه گوگل برای همه میسر است
این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده میدانند و فکر میکنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درسهای دبیرستان را با موفقیت گذرانده است میتواند بهینهسازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته اینکار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسبترین فرد برای انجام اینکار مدیر همان سایت است.
آیا می دانید SEO چیست؟
سئو مخفف واژههای Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینهسازی سایت برای کلیدواژهای خاص انجام میشود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو میشود که میتواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژهای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر میشود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش مییابد. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال میشود و هر صفحه سایتمان میتواند رتبهای متفاوت از دید گوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمیشود و به بهینهسازی اشاره میشود معمولا منظور، بهینهسازی صفحه اصلی سایت است و این یک کار عاقلانه است
بهبود رتبه سایت در گوگل چگونه ممکن است
آیا می دانید چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟
هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روشهای جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان بهدنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو میپردازند. حال چرا در مباحث بهینهسازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت میشود؟ زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام میشود بیشتر از 6 برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام میشود. نکته دیگر آن است که اصول بهینهسازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.
آشنایی با نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل
همانطور که میدانید برای دیده شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد. یک راه پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است. گوگل سیستم تبلیغاتی پیشرفتهای دارد که Adwords نام دارد و درآمد اصلی گوگل از این راه است. شما میتوانید متن تبلیغاتی کوتاهی تعریف کنید و هرگاه کسی واژه موردنظر شما را جستجو کرد، تبلیغ شما را ببیند.
راه دیگر قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست پولی بپردازید و باید بر بهینهسازی سایت کار کنید. نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در ستوان سمت چپ گوگل نمایش داده میشوند و هر روز با آنها سروکار داریم. ولی موضوع مهم آن است که اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست. طبق بررسیهایی که در سال 2010 توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده، کمتر از 5 درصد جستجوگران بر نتایج تبلیغاتی کلیک میکنند، ولی حدود 45 درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک میکنند. پس اگر در کلیدواژه موردنظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم از هر 100 جستجوگر 45 نفر وارد سایت ما خواهند شد، درحالی که حداکثر 5 نفر از طریق لینکهای تبلیغاتی وارد سایت میشوند. ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، 9 برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینهسازی سایت را نشان میدهد. یکبار دیگر تکرار میکنیم ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی رایگان است!
دانش اینکه بهینهسازی سایت شامل چه کارهایی است؟
بهینهسازی سایت عموما به دو بخش عمده تقسیم میشود.
1. تغییرات داخل سایت یا بهینهسازی صفحات سایت
2. بهینهسازی در خارج از سایت
بهینهسازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام میدهیم. بهینهسازی خارج از سایت با ایجاد لینکهای با ارزش از سایتهای دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام میشود که خود مبحث بسیار گستردهای است. حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهمتر است؟ اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وبسایتها بهطور حرفهای بر بهینهسازی سایتشان کار نمیکنند و در بسیاری از کلیدواژهها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینهسازی، کار بر صفحات سایت است. وقتی صفحات سایت را بهاندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابلتوجهی در رتبه سایت ما ایجاد میشود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس میتوانیم به بهینهسازی در خارج از سایت یا همان لینکسازی بپردازیم. البته در بهینهسازی حرفهای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.
انتخاب کلیدواژه مناسب برای بهبود رتبه در گوگل
اولین و مهمترین قدم در بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو انتخاب کلید واژههای مناسب است. البته شاید بهتر باشد برای شروع بر یک کلیدواژه تمرکز کنیم و سپس تعداد کلیدواژهها را افزایش دهیم. بدترین اتفاق ممکن در بهینهسازی سایت آن است که سایتتان برای یک کلیدواژه نامناسب بهینه شده باشد. فرض کنید رستوران جدیدی راهاندازی کردهاید که نامش «رستوران آناناس» است. اگر سایت خود را برای کلیدواژه «رستوران آناناس» بهینه کنید این کار احتمالا هیچ تاثیری در افزایش ترافیک سایت نخواهد داشت، زیرا در ماه شاید یک نفر هم این کلیدواژه را جستجو نکند. البته اگر بعدها که رستوران خیلی معروف شد شاید این کلیدواژه مناسب باشد.
برای انتخاب کلیدواژه مناسب میتوانیم خود را جای کاربر اینترنتی قرار دهیم و سپس فکر کنیم که اگر بهدنبال محصولات و خدمات سایتمان بودیم کدام کلیدواژهها را جستجو میکردیم. بهتر است کلیدواژهها را دقیقتر و محدودتر کنیم. مثلا اگر کار شرکت ما طراحی سایت است و در تهران فعالیت میکنیم شاید در ابتدای کار کلیدواژه «طراحی سایت تهران» کلیدواژهای بهتر از «طراحی سایت» باشد.
پس از انتخاب و فهرست کردن کلیدواژههای مناسب، قدم بعدی آن است که دریابیم کدام کلیدواژهها بیشتر جستجو میشوند. شرکت گوگل برای اینکار ابزار رایگان و قدرتمندی را در اختیارمان قرار میدهد. کافی است در گوگل کلمات keyword tool را جستجو کنیم و اولین نتیجه جستجو را انتخاب کنیم. در اینصورت به صفحهای از گوگل دسترسی پیدا میکنیم که میتوان با تایپ کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کرد. همچنین گوگل کلیدواژههای مرتبط را پیشنهاد میکند. البته ابزار کلیدواژه گوگل اطلاعات بسیار کاملی در اختیار شما قرار میدهد، مثلا میزان رقابت بر یر کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوها از منطقه دلخواه و تعداد جستجوهای انجام شده در ماههای قبل بخشی از این اطلاعات است.
با استفاده از این ابزار میتوانیم کلیدواژههای متداولتر را انتخاب کنیم. اگر واقعبین باشیم در بهترین حالت ممکن که قرار گرفتن در اولین نتیجه جستجو است، شاید یکسوم جستجوها به سایت ما ختم شود. مثلا اگر کلیدواژه انتخابی ما در ماه 1000 بار جستجو میشود، در حالت رویایی شاید حدود 300 بازدیدکننده ایجاد شود که عدد بسیار کمی است. بنابرین احتمالا چنین کلیدواژهای ارزش بهینهسازی ندارد و بهتر است بهدنبال واژههای دیگری باشیم که در ماه حداقل چند دههزار بار جستجو میشوند.برای یافتن بهترین کلیدواژههای ممکن باید از مشتریانی که در بازار هدف قرار دارند شناخت کافی داشته باشیم و با علاقهمندیها و مشکلات آنها بهاندازه کافی آشنا باشیم. همچنین بهتر است کار را با کلیدواژههای شروع کنیم که رقابت شدیدی بر آنها وجود ندارد. بهینه کردن سایت برای کلیدواژههای مرکب که شامل چندین واژه هستند معمولا آسانتر است زیرا وارد رقابت با افراد کمتری میشویم.پس از انتخاب کلیدواژههای موردنظر باید این کلیدواژهها را در سایت اعمال کنیم. در شماره بعد به چند روش ساده و کاربردی برای بهینهسازی صفحات سایت برای کلیدواژه انتخابشده میپردازیم.اصولا برای بهبود رتبه گوگل سراغ روشهای هزینه بر نروید