دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های زیبا کرمعلی + مصاحبه و اینستاگرام + جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های زیبا کرمعلی + مصاحبه و اینستاگرام + جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.امروز بیوگرافی زیبا کرمعل بازیگر فوق العاده جوان و پراستعداد سینما را مرور می کنیم. او با نخستین فیلم سینمایی خود مشهور شد، او در فیلم لاتاری درکنار ساعد سهیلی بازی کرد، هر چند نقش کوتاهی داشت اما بـه خوبی از عهده ایفای نقش خود در سطح ۱ سینمای کشور ایران بر آمد. امروز از ۰ تا ۱۰۰ با زیبا کرمعلی آشنا میشویم، و از زندگی نامه تا گفتگو و مرور اینستاگرام با او همراه میشویم.

بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی زادۀ ۱۲ آذر ماه ۱۳۷۵ بوده ودر حال حاضر دانشجوی دورۀ کارشناسی رشته‌ی سینما دانشگاه هنر تهران اسـت. او یک برادر کوچک تر از خود دارد و هنوز ازدواج نکرده اسـت. زیبا تحصیلات دبیرستان را در آموزشگاه شهید ثانی در ناحیۀ ۳ کرج گذراند.

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های زیبا کرمعلی + مصاحبه و اینستاگرام

رشته‌ی دوران دبیرستان زیبا ریاضی و فیزیک بود، اما بدلیل علاقه‌اش بـه هنر، در مقطع پیش دانشگاهی بـه هنر تغییر رشته داده اسـت. او با دیپلم ریاضی خودرا با معدل ۱۹/۹۵ گرفت. اما پیش دانشگاهی را در رشته هنر ادامه داد و توانست دوره‌ی پیش دانشگاهی را نیز با موفقیت و با معدل ۱۹/۷۶ بـه اتمام برساند ودر کنکور سراسری هنر رتبه ۸ کشوری را کسب کرد.

آغاز فعالیت هنری زیبا کرمعلی

عوامل فیلم ماجرای نیمروز درسال ۹۵ برای همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه حضور پیدا می کنند و بطور اتفاقی با زیبا کرمعلی آشنا می شوند. پس از آشنایی، کارگردان فیلم ماجرای نیمروز، محمد حسین مهدویان از خانم کرمعلی دعوت می کند کـه در فیلم جدیدش بازی کند.

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های زیبا کرمعلی + مصاحبه و اینستاگرام

بـه این ترتیب زیبا کرمعلی در حالیکه هیچ تجربه‌ای در زمینه‌ی تئاتر و سینما نداشت در فیلم سینمایی لاتاری «در نقش نوشین» در مقابل ساعد سهیلی بازی کرد. وی درباره‌ی تجربه‌ی کاری اش میگوید: مـن تمرین‌های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان رابا ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم.

علاقمندی‌های زیبا کرمعلی

ادبیات و نویسندگی رابه خصوص در زمینه‌ی قطعات ادبی و رمان خیلی دوست دارد. بـه ورزش، والیبال و شنا هم بسیار علاقه دارد.

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های زیبا کرمعلی + مصاحبه و اینستاگرام

او می گوید: دلم میـــخواهد روزی برسد کـه ناگفته‌ها در رسانه و سینما بـه تصویر کشیده شوند. دوست دارم ناگفته‌های تاریخ ایران و گذشته‌ی گمشده ایران را آن ‌طور کـه هست بیان کنم و هم چنین بتوانم کتابی کـه نوشته‌ام رابه تصویر بکشم.

ازدواج زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی فعلا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

مصاحبه با زیبا کرمعلی

در ادامه بخشی از یک گفت‌وگو‌ با زیبا کرمعلی را بخوانید.

خانم کرمعلی چـه شد کـه سینما را بعنوان آینده کاری خود انتخاب کردید؟

علاقه‌مند شدن مـن بـه حوزه سینما بـه سن ۱۲ سالگی باز میگردد. در آن سالها مـن بـه صورت جدی شروع بـه نگارش برای نشریه مدرسه کردم و داستان‌های کوتاه و بلند مینوشتم و حتی وبلاگ هم داشتم.

یعنی بـه صورت جدی نویسندگی میکردید؟

برای خودم کاملاً جدی بود، اما هنوز بـه اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشتم کـه دامنه مخاطبان نوشته هایم را گسترده‌تر کنم. حتی داخل وبلاگم با نام مستعار مطلب مینوشتم. البته در زمانی دوستی بود کـه بـه شدت مـن را برای نشر نوشته هایم تشویق کرد، اما احساس کردم هنوز زود اسـت. هنوز هم تک تک نوشته هایم را نگه داشته ام.

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های زیبا کرمعلی + مصاحبه و اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.