دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

خرید ارزان قاشق دیجیتال لاغری با قابلیت ترازو

خرید ارزان قاشق دیجیتال لاغری با قابلیت ترازو

خرید اینترنتی قاشق با قابلیت ترازو از فروشگاه اینترنتی جفت شیش

فروشگاه قاشق دیجیتال,فروش قاشق دیجیتال,فروش اینترنتی قاشق دیجیتال,فروش آنلاین قاشق دیجیتال,خرید قاشق دیجیتال,خرید اینترنتی قاشق دیجیتال,خرید پستی قاشق دیجیتال,خرید ارزان قاشق دیجیتال,خرید آنلاین قاشق دیجیتال,خرید نقدی قاشق دیجیتال,خرید و فروش قاشق دیجیتال,فروشگاه رسمی قاشق دیجیتال,فروشگاه اصلی قاشق دیجیتال,بهترین قاشق دیجیتال,،فروشگاه قاشق دیجیتال,فروشگاه اینترنتی قاشق دیجیتال,قاشق دیجیتال جدید,خرید قاشق دیجیتال جدید,خرید اینترنتی قاشق دیجیتال جدید,خرید پستی قاشق دیجیتال جدید,خرید ارزان قاشق دیجیتال جدید,خرید با تخفیف قاشق دیجیتال,قاشق دیجیتال اصل,خرید قاشق دیجیتال اصل,خرید اینترنتی قاشق دیجیتال اصل,خرید پستی قاشق دیجیتال اصل,فروش قاشق دیجیتال اصل

قاشق دیجیتال

امروز به شما قاشق دیجیتال را معرفی می کنیم. در حدود 50 درصد از مردم به چاقی مبتلا هستند و همه انها دوست دارند کاهش وزن داشته باشند.برای کاهش وزن مهمترین عوامل ورزش و میزان کالری ورودی به بدن و سوختن آن است.قاشق دیجیتال نشان می دهد که در هر قاشق چقدر کالری موجود است.اگر می خواهید لاغر شوید به توصیه فروشگاه اینترنتی جفت 6 گوش داده و این قاشق دیجیتال را تهیه نمایید

خرید آسان : برای خرید آسان این محصول کد 28941970 را به شماره 10004410 اس ام اس کنید

قاشق دیجیتال با قابلیت ترازو

از آنجا که امروزه دنیای ما بیش از هر زمان دیگری دیجیتالی شده است، تکنولوژی دیجیتالی این امکان را می بیند که به بخش های متفاوت زندگی ما نفوذ کند . از جمله برای وسایل خانگی و بخصوص در آشپزخانه و برای افرادی که عاشق آشپزی هستند.

وسیله بسیار کاربردی برای منزل شما

قاشق دیجیتال لاغری

قاشق دیجیتال لاغری

قاشق دیجیتال با قابلیت ترازو

در حالیکه اطلاع داشتن از مقدار نمک و ادویه ی مخصوص یک غذا به سالها تجربه نیاز دارد، مبتدیان از کمک بزرگی بهره مند خواهند شد در صورتیکه از ابزار خاصی استفاده کننداین قاشق حدس و گمان های مربوط به آشپزی از قبیل “قاشق چای خوری” و “قاشق سوپ خوری” را حذف خواهد کرد و قادر خواهد بود تا هر چیزی را تا مقدار 300 گرم اندازه گیری کند ( پودرها، دانه ها، ژله ها و مایع ها ) .  از آنجا که این قاشق دارای قالب های قابل تعویض می باشد، اهمیتی ندارد که با مقادیر قاشق چای خوری سرو کار داریم یا قاشق سوپ خوری .  فقط اطمینان حاصل کنید که در صورت تمام شدن شارژ باطری، تعدادی باطری AAA  در دسترس داشته باشید.

 

قاشق دیجیتال با قابلیت ترازو

قاشق دیجیتال با قابلیت ترازو

توصیه ای برای لاغری با سالاد

باوری وجود دارد که سالادها برای کاهش وزن مفیدند و باعث لاغر شدن می‌شوند. واقعیت این است که سبزیجات به علت فیبری که دارند، جایگاه ویژه‌ای در یک رژیم غذایی سالم دارند اما نباید فراموش کرد که سس سالاد هم در رژیم مهم است. یک کاسه کوچک سالاد سیب زمینی و مایونز دارای 180 کالری انرژی و بیش از 12 گرم چربی است یا یک کاسه کوچک سالاد ماکارونی نیز بیش از 200 کالری انرژی و 15 گرم چربی دارد. مخلوط کردن مایونز با ماست کم چرب به همراه لیموترش و یا سرکه راهی برای کاهش انرژی این نوع سالادهای پرطرفدار است. اضافه نمودن مرغ بدون چربی و انواع سبزیجات مانند فلفل دلمه‌ای، کرفس و کاهو به این سالادها، راه‌حلی عملی برای کاهش انرژی این نوع غذاهاست.

قیمت : 55,000  تومان-قیمت خرید نقدی : 49.500 تومان

جا کنترلیRemote Organizer

خرید اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer

خرید پستی جا کنترلی Remote Organizer از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه جا کنترلی Remote Organizer,فروش جا کنترلی Remote Organizer,فروش اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer,فروش آنلاین جا کنترلی Remote Organizer,خرید جا کنترلی Remote Organizer,خرید اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer,خرید پستی جا کنترلی Remote Organizer,خرید ارزان جا کنترلی Remote Organizer,خرید آنلاین جا کنترلی Remote Organizer,خرید نقدی جا کنترلی Remote Organizer,خرید و فروش جا کنترلی Remote Organizer,فروشگاه رسمی جا کنترلی Remote Organizer,فروشگاه اصلی جا کنترلی Remote Organizer,بهترین جا کنترلی Remote Organizer,،فروشگاه جا کنترلی Remote Organizer,فروشگاه اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer,جا کنترلی Remote Organizer جدید,خرید جا کنترلی Remote Organizer جدید,خرید اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer جدید,خرید پستی جا کنترلی Remote Organizer جدید,خرید ارزان جا کنترلی Remote Organizer جدید,خرید با تخفیف جا کنترلی Remote Organizer,جا کنترلی Remote Organizer اصل,خرید جا کنترلی Remote Organizer اصل,خرید اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer اصل,خرید پستی جا کنترلی Remote Organizer اصل,فروش جا کنترلی Remote Organizer اصل

جا کنترلی

جا کنترلی ریموت ارگانیزر,  این امکان را به شما می دهد که چندین کنترل را در یک جا نگهداری نمایید, اگر از گم شدن کنترل ها و پخش شدن آنها در منزل نگرانید و به دنبال راه حلی مناسب جهت نظم دادن کنترل ها هستید, اگر می خواهید براحتی کنترل هایتان قابل دسترس باشند فروشگاه اینترنتی جفت 6 خرید جا کنترلی remote organizer را به شما پیشنهاد می دهد که قابلیت نگهداری چهار عدد کنترل را به طور همزمان داراست.هم اکنون می توانید محصول جا کنترلی Remote Organizer را از فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری و درب منزل تحویل بگیریدجا کنترلی remote organizer به شما این امکان را می دهد تا ریموتهای ضبط , تلویزیون و … را به صورت منظم و یکجا در کنار دست خود داشته باشید و در صورت نیاز از هر یک استفاده کنید.این جاکنترلی شامل 4 جای ریموت می باشد.

خرید جا کنترلی

خرید جا کنترلی
جا کنترلی رو مبلی دارای چهار حاشیه جهت قرار دادن کنترول های شما در هر سایزی بوده و دیگر ضرورتی برای گشتن کنترل  در جاهایی که باعث گم شدن انها میشود ندارید.چرا که همیشه با این جا کنترولی در دسترس می باشند همه ما در اکثر اوقات کنترل را گم می کنیم و مجبور هستیم از دگمه تلویزیون کانال ها را تغییر دهیم این مشکل را سایت پی پاک برای شما با استفاده از جا کنترلی ریموت ارگانایزر حل می کند و شما را از درد سر نجات می دهد.فارغ از اینکه با خرید این جا کنترلی رو مبلی دکو راسیون منزل شما تغییر و با مد روز همگام میشوید.

قیمت : 20,000 توما  

ویژگیهای remote organizer :

– به آسانی و با سرعت میتوانید کنترول های خود را در کنار دست خود داشته باشید.
– دارای 4 شیار بزرگ برای نگهداری کنترل
– طراحی شده برای قرارگیری بر روی صندلی,مبل و …
– قابل تنظیم بر روی قسمتهای مورد نظر شما

جا کنترلی Remote Organizer

جا کنترلی Remote Organizer

با جا کنترلی Remote Organizer دکوراسون منزل را به بهترین وجه سازماندهی شده.ودیگر نیازی به گم شدن کنترول های دستگاهای خود نیست و به آسانی آن ها را در جا کنترلی رو مبلی قرار دهید.

جا کنترلی ریموت ارگانیزر

جا کنترلی ریموت ارگانیزر


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 20,000  تومان -قیمت خرید نقدی 18.000 تومان

 

خرید پستی

جا کنترلی ریموت ارگانایزر remote organizer

امروزه در همه ی خانه ها چند سیستم پخش تصاویر و ویدئو و تلویزیون و ضبط صوت و غیره وجود دارد. که تمام این ها یک کنترل جدا برای خود دارند. حتی کولر و پرده و پنکه، خیلی از ابزار دیگر هم ممکن است با کنترل کار کنند.

 

خرید اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer

شاید برایتان بارها پیش آمده باشد که کنترل یکی از این سیستم ها را گم کرده باشید و تمام خانه را به دنبالش بگردید. درست است که می توان از دکمه های موجود روی دستگاه استفاده کرد اما این کار به معنی آن است که مجبور هستید از جایتان بلند شوید و کارتان را انجام دهید. به علاوه برخی قابلیت های دستگاه تنها با کنترل قابل دسترسی می باشند. پس بهتر است کنترل ها در یک جای مشخص و همیشه در دسترس باشند و همچنین چه عالی می شود اگر یک جای مشخص و همیشگی برای کنترل ها داشته باشید که بدانید اولین جایی است که کنترل می تواند در آن باشد خیلی وقت ها از گم شدن کنترل جلوگیری می شود چرا که عادت می کنید همیشه آن را سرجایش بگذارید و هرجایی آن را رها نکنید تا گم شود.

 

خرید اینترنتی جا کنترلی Remote Organizer

این جا کنترلی ۴ جای مختلف برای نگه داشتن کنترل ها دارد این به آن معنی است که شما می توانید ۴ کنترل مختلف را داخل آن قرار دهید. این جا کنترلی قابلیلت تغییر سایز دارد و می توانید تا حدی اندازه های آن را تغییر دهید. به این ترتیب امکان آن را دارید هر کنترلی با هر اندازه ای داخل آن قرار دهید. و نگران جا به جایی آن نباشد. جاکنترلی remote organizer با سطح پایه ی صافی که دارد می تواند به خوبی روی میز یا سطحی صاف قرار بگیرد و با توجه به ساختار محکم خود از افتادن کنترل ها جلوگیری کند.
جا کنترلی remote organizer همچنین به خاطر ساختار و شکل متفاوتی که دارد در میز تلویزیون شما جلوه و نمای خوبی ایجاد کرده و خود جنبه ی دکوری دارند. این جا کنترلی زیبا و با دوام و شیک می باشد و قطعا از داشتن آن در خانه پشیمان نخواهید شد.

جا کنترلیRemote Organizer

یکی از معضلاتی که شاید در بسیاری از خانه ها وجود دارد عدم وجود مکان مناسب برای کنترل هست که این جاکنترلی این امکان را برای شما فراهم می نماید که کنترل های خود را در جای مناسب قرار دهید