دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

جملات عاشقانه برای همسر

جملات عاشقانه برای همسر به زبان انگلیسی

فراموش کردن

همان جنگ کردن هست

تنها تفاوت اش

این هست که تنها چیزی که مقابلِ توست

خاطراتی ست که هفت جان دارد…

جملات عاشقانه برای همسر خود

بابعضی هاحالِ آدم یک جوری می شود

یک جورِمفید …

از آن مفید هایی که شبیه خوردن آب یخ وسط گرمای تابستان هست ،

یاشاید هم شبیه خوردن گوجه سبزبانمک هست ،

شبیه قدم زدن در زیر باران ….

می‌دانی آدم خیالش یک جورِخاص راحت هست ،

راحت از آن که خوبیشان هیچوقت

ته نشین نمی‌شود …

این جور آدم ها شبیه فرش رنگ به رنگ نمی شوند ،

شبیه باران می مثل !

همین قدر لطیف …

همین قدر آرام …

همانقدر دلنشین …

جملات کوتاه عاشقانه برای همسرم

وقتی میتوانستم صحبت کنم

گفتند؛ گوش کن

وقتی میتوانستم بازی کنم

کار کردن یادم دادند

وقتی کاری پیدا کردم

ازدواج کردم

وقتی ازدواج کردم

بچه ها آمدند

وقتی انها را درک کردم

مرا ترک کردند!

وقتی یاد گرفتم چگونه زندگی کنم

زندگی به پایان رسید…!

جملات عاشقانه برای شوهرمان

برای زندگیمان رژیم بگیریم

رژیم کمترحرص خوردن رژیم کمتر غصه خوردن

رژیم بی‌اندازه مهربان بودن بی‌ریا کمک کرد ن بی‌توقع دوست داشتن

بیایید همگی با هم رژیم آرامش بگیریم

جملات عاشقانه به همسرمان

 و عشق پزشک حاذقی است !

که نسخه ی تمام درد هایم را لابلای موهای تو پیچید . . .

مهرداد حق محمدی

جملات عاشقانه برای شوهر عزیزم

 اولین ها مهم نیستن ،

این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی !

جملات عاشقانه به همسرتان

میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار

کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی ، تو یک “دنیایی” …

جملات عاشقانه به همسر 96

تمام دنیا را گشته ام

کنار تو اما ، دنیای دیگریست !

جملات زیبا و عاشقانه کوتاه برای همسر

باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !

اما در کنار هم معجزه می آفرینند ،

درست مثل من و تو …

جملات عاشقانه برای همسر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.