دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

دانستنی های پزشکی 1

برای جلوگیری از سو استفاده سودجویان روغن شترمرغ اصل را ازhencameloil.irفروشگاه رسمی روغن شترمرغ تهیه فرمایید.

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد

تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم

از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود .



اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم !

همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال

لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را

وقت دلتنگی خود دارم و بس .


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟

قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه !


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن ،

بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی .


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست .


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


یاد آن روزی که یاری داشتیم

این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم

ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم

این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم .


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن


شادیهایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست .


عشق و عشقولانه



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.